Font Size

Menu Style

Cpanel

Z wizytą u Fridy Kahlo w Poznaniu

Następnie, po zakwaterowaniu w hostelu, udaliśmy się na wieczorne zwiedzanie Poznania. Odwiedziliśmy Kościół oo.Franciszkanów, gdzie znajduje się największa w Europie bożonarodzeniowa szopka.

W Starym Browarze, gdzie obecnie znajduje się centrum handlowe, uczniowie wzięli udział w grze terenowej, podczas której mieli za zadanie odnalezienie instalacji artystycznych ukrytych na terenie centrum. Wieczornym spacerem ulicami Poznania zakończyliśmy piątek.

Wieczorem uczniowie samodzielnie przygotowali kolację, a następnego dnia - śniadanie, które zjedliśmy we wspólnym gronie.

W sobotę dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania najstarszej części miasta - Ostrów Tumski przywitał nas widokiem majestatycznej katedry, w której znajdują się groby m.in. Mieszka I i Bolesława Chrobrego.

Następnie wróciliśmy na Rynek, by o godz. 12.00 zobaczyć poznańskie koziołki. Chętni mieli możliwość odwiedzenia Ratusza. Po obiedzie udaliśmy się do Muzeum Narodowego, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć obrazy takich artystów, jak: Matejko, Wyspiański, Malczewski, Makowski, Witkacy i inni.

Późnym wieczorem pociągiem wróciliśmy do Gdańska.